Zachęcamy do składania ofert z CV na następujące stanowiska:
-
Zarządca nieruchomości
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
- zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi,
- sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
- dbałość o estetykę obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
- monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
- kontakty i nadzór nad firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
- nadzór nad bezpieczeństwem obiektów,
- realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
- kontakt z właścicielami lokali.
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
- samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).
Mile widziane:
- posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
- dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.
Firma oferuje:
- ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
- korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
- możliwość rozwoju zawodowego.
-
Administrator nieruchomości
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
kontakt z właścicielami lokali,
kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.Wymagania:
rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
dobra organizacja pracy,
doświadczenie w pracy na stanowisku Zarządca Nieruchomości,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).Mile widziane:
posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.Firma oferuje:
ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
możliwość rozwoju zawodowego. -
Asystent zarządcy nieruchomości
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
kontakt z właścicielami lokali,
kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.Wymagania:
rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
dobra organizacja pracy,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).Mile widziane:
posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.Firma oferuje:
ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
możliwość rozwoju zawodowego. -
Stażysta w dziale zarządzania nieruchomościami
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi,
sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem nieruchomości,
estetyka obiektów, organizacja prac porządkowych oraz technicznych,
monitorowanie stanu technicznego obiektów i zgłaszanie awarii,
realizacja doraźnych prac remontowych w obiektach, nadzór nad wykonawcami i kontrola wykonania,
kontakt z właścicielami lokali,
kontakty z firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów,
nadzór nad bezpieczeństwem obiektów.Wymagania:
rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
dobra organizacja pracy,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office).Mile widziane:
posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości,
dobra znajomość zagadnień technicznych związanych z eksploatacją obiektów.Firma oferuje:
ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
korzystne warunki zatrudnienia w pełnym wymiarze godzin (umowa o pracę),
możliwość rozwoju zawodowego. -
Księgowa w dziale wspólnot mieszkaniowych
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych,
rozliczanie mediów,
naliczanie i rozliczanie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat zaliczek,
przygotowywanie rocznych rozliczeń,
ścisła współpraca z zarządcą/administratorem nieruchomości mieszkalnych,
kontakty z właścicielami lokali mieszkalnych w zakresie udzielania informacji dot. stanów ich kont lokatorskich,
sporządzanie deklaracji CIT i VAT.Wymagania:
co najmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych,
bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prowadzenia księgowości wspólnot mieszkaniowych,
znajomość zasad rozliczania mediów,
dobra organizacja pracy,
samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Firma oferuje:
atrakcyjne warunki zatrudnienia,
przyjazną atmosferę,
możliwość rozwoju zawodowego -
Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych
Zobacz szczegóły
Zakres zadań:
udział w przygotowywaniu inwestycji do realizacji: obiekty komercyjne, przemysłowe, budownictwo mieszkaniowe,
udział w przetargach, negocjacjach z firmami wykonawczymi,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego na nadzorowanych przez firmę inwestycjach,
nadzór nad przygotowaniem i realizacją zleceń fit-out,
rozwiązywanie bieżących problemów z zakresu ogólnobudowlanego na obiektach zarządzanych przez Firmę w szczególności zlecanie, nadzór i rozliczanie prac.Wymagania:
wykształcenie wyższe, inż. budownictwa,
posiadanie uprawnień wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych,
praktyczna znajomość przepisów budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi,
doświadczenie i umiejętność kosztorysowania prac,
znajomość przepisów BHP,
rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).Mile widziane:
znajomość jęz. angielskiego,
posiadanie uprawnień branży drogowej,
samodzielna działalność gospodarcza.Firma oferuje:
ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
korzystne warunki zatrudnienia,
możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury grupy przy inwestycjach na terenie województwa dolnośląskiego,
pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze. -
Inspektor Nadzoru Branży Elektrycznej
Zobacz szczegóły
Inspektor Nadzoru branży elektrycznej Wrocław
Wymagania:
- posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych wymaganej specjalności bez ograniczeń,
- wykształcenie wyższe techniczne – preferowane budownictwo,
- udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość Prawa Budowlanego
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, odporność na stres,
- samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
- staranność i skrupulatność oraz dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office oraz programu kosztorysowego NORMA).
Mile widziane:
· znajomość jęz. angielskiego,
· prawo jazdy kat. B i własny samochód.
Firma oferuje:
- ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres (CV, kopii uprawnień budowlanych oraz wykazu realizowanych inwestycji)
-
Inżynier Wsparcia Działu Technicznego
Zobacz szczegóły
Opis stanowiska
- wsparcie działu technicznego w realizacji zadań związanych z obsługą inwestycji budowlanych,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz sporządzanie notatek,
- kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja dokumentacji technicznej,
- koordynowanie projektu z klientami i podwykonawcami,
- ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne - (min. inżynier),
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista,
- dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).
- prawo jazdy kategoria B .
Mile widziane:
- znajomość jęz. angielskiego,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
Firma oferuje:
- ciekawą pracę o dużym stopniu samodzielności,
- wsparcie merytoryczne,
- korzystne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego przy realizacji inwestycji mieszkaniowych, biurowych i przemysłowych na terenie województwa dolnośląskiego,
- pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze.
-
Junior Project Manager
Zobacz szczegóły
Opis stanowiska
Do zadań osoby na powyższym stanowisku będzie należało, przy wsparciu inżynierów specjalistów, przygotowanie i prowadzenie projektów inwestycyjnych z zakresu aranżacji wnętrz powierzchni komercyjnych (projekty fit-out), remontów obiektów biurowych:
Zarządzanie kosztami:
- przygotowanie budżetów, określenie kosztów realizacji prac
- weryfikacja wycen wykonawców - weryfikacja zakresu, przedmiarów i cen, przeprowadzanie optymalizacji kosztów (VE)
- zarzadzanie kosztami inwestycji przygotowywanie wycen prac zamiennych, instrukcji zmian
Zarządzanie realizacją:
- weryfikacja zgodności projektu ze specyfikacją inwestora
- przygotowanie zapytań i uzyskiwanie ofert od wykonawców prac i dostawców materiałów
- w oparciu o współpracę z inspektorami nadzoru koordynacja prac wykonawców, koordynacja współpracy z nadzorem autorskim monitorowanie postępu prac w stosunku do budżetu i harmonogramu
- sprawdzanie wniosków o zapłatę i przygotowanie rekomendacji płatności
- udział w naradach koordynacyjnych, przygotowanie miesięcznych raportów dotyczących realizacji inwestycji na potrzeby inwestora
- budowa właściwych długo falowych relacji z inwestorem
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (min. Inżynier - budownictwo, inżynieria sanitarna, architektura)
- doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie aranżacji wnętrz powierzchni komercyjnych w pełnym zakresie branżowym lub w realizacji i koordynacji prac dla obiektów kubaturowych
- wiedzy z zakresu przygotowywania wycen, wyłaniania wykonawców poszczególnych pakietów robót
- rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- samodzielność, rzetelność, sumienność, kultura osobista
- dobra znajomość obsługi komputera (ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office, Autocad).
- prawo jazdy kategoria B
Mile widziane:
- znajomość jęz. angielskiego, niemieckiego
- posiadanie uprawnień budowalnych
Firma oferuje:
- stała praca w przyjaznej i partnerskiej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego
- wsparcie merytoryczne
- korzystne warunki zatrudnienia
-
Project Manager Inwestycji Budowlanych
Zobacz szczegóły
Miejsce pracy: Wrocław i województwa ościenne
Zakres zadań:
planowanie i realizacja strategii działań w ramach danego projektu (tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych), nadzór nad procesem budowlanym i egzekwowanie jego ustalonego przebiegu,
weryfikacja dokumentacji pod względem formalnym i technicznym,
koordynacja fazy wykonawczej projektu,
sprawdzanie stanu wykonywanego projektu pod kątem zgodności z dokumentacją projektową, umowami i załącznikami do nich, a także oczekiwaniami Klientów,
odpowiedzialność za utrzymywanie terminowości oddawanych etapów budowy oraz właściwą jakość wykonania,
współpraca z zespołem Inspektorów Nadzoru,
utrzymywanie relacji ze wszystkimi stronami zaangażowanymi w realizację kontraktu,
okresowe raportowanie i prezentowanie postępu projektu,
rozliczenie końcowe kontraktu.Od Kandydatów oczekujemy:
wykształcenia wyższego,
doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów inwestycyjnych w zakresie realizacji inwestycji przemysłowych, mieszkaniowych oraz użyteczności publicznej,
znajomości rynku budowlanego i inwestycyjnego,
praktycznej znajomości prawa budowlanego, procedur związanych z realizacją budowlanych projektów inwestycyjnych,
umiejętność weryfikacji i monitorowania budżetu inwestycji, optymalizacji kosztów, kontrolowania harmonogramu oraz postępu prac,
komunikatywności oraz umiejętności prowadzenia rozmów z inwestorami, inspektorami nadzoru, podwykonawcami,
samodzielności i efektywność w działaniu, zdolności organizacyjnych, umiejętności podejmowania decyzji.Mile widziane:
znajomość języka angielskiego,
prawo jazdy kat. B,
uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczenie w roli Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych.Firma oferuje:
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie i przyjaznym zespole,
możliwość realizacji ciekawych projektów,
umowę o pracę. -
Księgowa/Księgowy w dziale spółek
Zobacz szczegóły
Zakres obowiązków:
- księgowanie dokumentów źródłowych i ich analiza pod kątem merytorycznym i formalnym,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji dla GUS, NBP,
- analiza ksiąg rachunkowych, uzgadnianie sald ksiąg pomocniczych oraz księgi głównej,
- udział w optymalizacji procesów księgowych w spółce.
Wymagania:
- umiejętności szybkiego uczenia się,
- zdolności analitycznego myślenia,
- umiejętności komunikacyjnych,
- dobrej organizacji czasu pracy.
Mile widziane:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość programów firmy Insert.
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę pracy,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail:
Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)."